Gezinsviering 2e Paasdag, een feestelijk samenzijn met extra Paastintje!

Beste medeparochianen,

Op maandag 2e Paasdag verzamelden zich zo’n 75 personen én 2 jonge kuikentjes zich voor de gezinsviering. Het opgewekte gekwetter (van de piepjonge kuikentjes ;-)) voorafgaand aan de viering zorgde meteen voor een bijzondere en gezellige sfeer. Het werd een mooi en gedenkwaardig samenzijn, vakkundig geleid door Elly en de vrijwilligers. Na afloop was er de gelegenheid voor de jongsten om chocolade-eieren te zoeken, een traditie binnen de St.Urbanusparochie die we graag in ere houden gezien het enthousiasme bij de kinderen. Vanwege de weersverwachting werd het dit keer in de kerk georganiseerd. Na afloop bleef menigeen nog lang aanwezig. Ook dat gebeurd in de kerk: als plaats van ontmoeting alle ruimte voor iedereen om weer eens gezellig bij te praten! Voor een impressie, zie bijgevoegde foto’s.

Uw parochieteam